* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 20092008-10-31 10:02:44Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30 |
![]() |
Istota motywowania pracownika2008-04-24 14:33:10Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy. |
|
Doskonałość jako zasada2009-07-29 14:16:53Konsekwentna optymalizacja procesu dodawania wartości Martin Haas (Zarząd Staufen Ag) oraz Johann Soder (dyrektor SEW-EURODRIVE) pracują wspólnie od lat nad doskonaleniem wydajnych oraz przyszłościowych procesów. |
![]() |
Starwood zaprasza na warsztaty edukacyjne poświęcone międzynarodowym obiektom sieci2009-10-27 11:13:23Warszawa, 27 października 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce zarządza obiektami marki Sheraton, Le Meridien Bristol i Westin Warsaw organizuje cykl warsztatów dla branży turystycznej i organizatorów spotkań na temat swojej globalnej oferty. W warsztatach wezmą udział eksperci sieci z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo podczas warszatów będzie można wygrać atrakcyjny pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu Le Meridien w Splicie w Chorwacji. |
![]() |
Promocja młodych przedsiębiorców2009-11-03 11:10:0825 listopada 2009 r. w Krakowie w Auditorium Maximum UJ odbędzie się Dzień Przedsiębiorczości UJ. |
Szkolenia kierowanie zespołem Łodź, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.